Fika fika fika ge mig mer fika

Redan nu klockan halv åtta blir det mörkt, vintern är verkligen påväg nu. I alla fall hösten. Fast jag tycker om hösten, bara man har tillräckligt med kläder på sig. Vintern är också bra, fast lite för lång för min smak. 
 
I alla fall - min helg har varit bra! I fredags hade jag ingen skola, då träffade jag två vänner på en liten fika. Åt jättegod moussekaka yumyum, och efter det träffade jag en till vän som ni kanske vet - Adna. Vi satt uppe till klockan fyra på morgonen och ja....... det är alldeles för pinsamt för att ta upp här i alla fall! (en ledtråd: sydkorea)
 
Lördagen så träffade jag Claudia och Klara på lite afternoon tea på UNO. Och jag säger bara; Varför kommer inte fler hit?! Det är så bra, 30 kronor för en hel buffé med allt från våfflor till kakor och smörgåsar. Istället för att fika för kanske 60 spänn som det brukar bli, så kan man få dubbelt så mycket för halva priset. 
 
Claudia var jätteglad för fika, det är hon alltid! 
 
Sen har vi Klara som typ försvann i sackosäckarna. Där spenderade vi en timme och pratade om hur mycket vi ogillar Gunilla Persson. PSYCHOOOOOOOOOOO 
 
Sen efter detta träffade jag min kompis Amelia! Vi gick på bion: White house down (hoppas jag skrev rätt nu) och tjaaaaaa, den var väll bra, men den kunde varit mycket bättre! Tänkte skriva ett inlägg om det. Men det var jättetrevligt att få se henne igen, good old times! Hon blir bara längre och längre än mig trots att hon är två år yngre än mig..... Känns kul att vara social för en helg, för annars brukar jag typ se disneyfilmer och äta choklad i mitt rum.......
 
Har varit mycket på bio den senaste tiden, dessa har jag sett:
 
~ Känn ingen sorg
~ Familjetrippen (Se den sjukt rolig!) 
~ White house down
 
Så ja, nu har jag också fått så mycket poäng på mitt biokort att jag har fått en gratisbiljett, sweeeeeeet! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback