Transform into Bambi

Hade tråkigt den här söndagen så jag förvandlade mig till Bambi. Var sjukt kul att sminka sig faktiskt, första gången jag provar någonting såhär! Satte på ett Fantazy soundtrack för att komma i stämning och sen började jag sminka iväg. Askul! 
 
 
Lite andra saker som har varit bra med veckan
 
- Fick skaka loss på hela kroppen tillsammans med Cecilia och ett antal 40-50 åringar (underskatta dem inte de kan dansa asså!!)
- Pipigt som en liten tjej vid synen av mina favorit artister
- Hittat bra låtar som får hela min kropp att må bra
- Har faktiskt pluggat till prov
- Fått min hund tillbaka från Norge 
- Känt mig töntigt glad över töntiga anledningar 
- Fått se på Dessertmästarna som äger 
 
Och till sist så har kvällarna blivit lättare, känner inte lika mycket tyngd på axlarna som förr, så jag är glad! Men nu ska jag kila vidare, bye ~ 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback