Skriker och skrattar på samma gång

Godmorgon! Härligt väder vi har idag då. Känns lite som vår, fast på ett sätt finare. Hösten har varit väldigt fin än så länge, mycket vackra färger på alla träd. Längtar inte tills snön kommer, fast på ett sätt jo. Det är mysigt med snö, för att inte glömma julen. Bästa högtiden! I alla fall, igår så satt jag med den här flickan;
 
 
Vi satt i princip i min soffa hela kvällen och skrek åt.... det är nog för pinsamt för att berätta. Det handlar om musik i alla fall så ingen får för sig annat, jag skrattade i alla fall väldigt mycket! Mamma trodde säkert att vi ströp katter för det lät typ så. Sen åt vi sushi yum yum yum. 
 
 
Igår såg jag ut såhär. Varför jag gick ut och tog kort mitt på morgonen i kylan vet jag inte, löven var så fina så ville ha med dem! Börjar äntligen vänja mig med det korta håret också, yippie! 
 
 
Detta åt jag till frukost, så gott. Satt med mamma vilket jag inte har gjort på länge. Vanligtvis går jag till TV-rummet och äter, men den här gången var det trevligt med sällskap. Och ja, det är väll allt jag har att berätta än så länge! Just nu sitter jag och funderar om jag ska köpa ett spel till PS3 eller vänta tills den kommer på salu, vilket vore smartare. Well well, we will see! (mycket wwwwwww) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback