Så glömsk

Denna morgon kan bara inte bli bättre. Just nu sitter jag i skolan efter haft upptäckt att jag inte ska vara med på första lektionen, alltså kunde jag haft sovmorgon till tio. Åhhhhh så frustrerande!!! Tur att jag har godis vid min sida annars så skulle jag typ gå och lägga mig på soffan och sova till nästa lektion. Det var också just idag som jag verkligen behövde att få lite sömn, var så otroligt trött när jag vaknade imorse. 
 
 
Men i alla fall - här är min nya frisyr som jag fick i måndags! Det var en väldigt kul upplevelse. Man blev sminkad och klädd, fick stå på scen och senare på kvällen blev jag klippt inför en publik. Jobbiga var att när någon klipper ens lugg så faller det massa småhår i ansiktet, och med läppglans är det den perfekta kombon haha! Men ja, det var roligt. Nu tänker jag plugga lite svenska för jag har inte så mycket mer att göra förutom att äta godis, så ha det bra. 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

ALLTSÅ DITT HÅR OMG DET PASSAR DIG SÅ JÄVLA BRA!! AAAH VA FINT!!!!! (tänk om man sj'lv skullr kunna ha så) //random

Svar: Men ååååååååhhh TACK SÅ MYCKET! Gjorde min morgon kan jag säga! :')
None None

2013-10-05 @ 09:35:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback