Och så bloggar hon sent när ingen läser

Titeln handlar om mig japp japp. Har inte bloggat under veckan för det har varit sjuuuuukt stressigt. Har ett matteprov som jag har ångest över för tillfället så ser fram emot det (host host) och sen är det höstlov, äntligen.
 
Igår i alla fall satt jag i digital skapande i sex timmar och gjorde en pokémon figur, kanske kan visa den någon dag!
Klara somnade på rasten och jag var tvungen att låta henne drömma om kaniner. ~
 
Och idag så har vi spelat in för Julkalendern som min skola håller! Eller ja, mina vänner som går på skolan det vill säga. Råka få hallonsaft i näsan så det rann saft ur mina näsborrar, INTE skönt kan jag säga! Har alltid sett folk som får mjölk igenom näsan på tv, nu vet jag hur det känns. Men ja, fick spela en mediaelev som avgudade Igmar Bergman så det var ju trevligt! Väntar på min Oscar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback