Fascinating halloween

Hej hoppsan Oktoberbarn. Den här helgen har jag varit på halloweenfest och bytardag. Fick med mig massa fint och åt sjukt goda bullar. Det är verkligen sant att en annans sopor är en annans skatt. (tror det ska skrivas så? annars får ni ursäkta min dumhet) men i alla fall, efter det så åkte jag iväg till Claudia med två andra vänner och så gjorde vi oss iordning för kvällen. Jag var nämnligen Spock från Star trek! När jag hade "långt" hår så var jag lik Buh från Monsters inc, men efter jag klippte håret så fick jag panik över vem jag skulle vara, så kommer min vän med förslaget; Spock. Det är sjukt men vi är så lika haha!
 
Tog bilden från insta så ni får se hela kostymen. Kostade mig inget faktiskt, förutom några säkerhetsnålar. Var sjukt kul att klä ut sig, aldrig känt mig så mäktig och cool. 
 
 
Ångrar lite att jag tog så få bilder, men ni får ett par fina på Martina och Hanna som var Pippi och en docka. Hoppas ni har haft en bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback