Today is going too be a good day

Godmorgon! Ni får en väldigt dålig ego bild med sämst skärpa för jag redigerade den i Pixlr. Jag borde verkligen försöka lära mig mer om photoshop. Alla gör så fina bilder medan jag inte har någon ork.
 
Men idag ska bli en bra dag! Just nu är det lite moln över himmelen, förhoppningsvis så försvinner de över dagen. Ska träffa Cecilia och Adna så ska vi äta jordgubbar under solen, så är det planerat i alla fall! Om det inte börjar spöregna eller blir orkan...
 
Börjar inte förrän 11 idag och har en lektion på femtio minuter. Hur onödigt som helst haha. Har världens största inlämning i historian, jag är princip klar, behöver bara småfixa den. Det är alltid när man frågar läraren som de pekar ut flera hundra fel som man aldrig kunnat märkt själv. Det är både positivt och negativt tyvärr haha. Nej, ni får ha en bra fredag så ska jag fortsätta att lyssna på sweet K-pop! I know, döm inte.

Kommentarer
Postat av: cecilia

om vädret suger kan vi alltid ha picknick på min balkong ^^

2013-05-31 @ 11:04:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback