Sprid kärlek genom dina kläder

 
 
Gud så trött jag är. Har haft två nationella prov efter varandra, vet inte riktigt hur jag känner för någon av dem. Men aja, de är klara och nu kan jag äntligen titta på Criminal minds som är typ det enda läskiga jag klarar av att titta... Det är inte ens kvalificerat som "läskigt", men i min värld är det haha!
 
Här kan ni få fem önskningar som jag sitter på just nu;
 
- En mycket bättre vår
- En picknick på någon fin park eller brygga
- Sitta sent ute på en sommarkväll utan några skitmygg
- Fina smycken
- Finare hår, vara finare överhuvudtaget (självförtroende dykniiiiiiing)
 
...Och så vill jag baka Smarties coockies. Det ska jag göra i framtiden, det kan ni lita på! Pappa har köpt en godispåse som bara ligger i gotteskåpet, så smakade jag på en smarties förut. Äter inte det så ofta men plötsligt fick jag sådan craving efter kakor. Speciellt chocolate chip coockies, maaaaan that's good! Nu ska jag nog gå ned och hämta mer godis och sätta på mig en ansiktsmask, cuz fab.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback