Önskar att man tagit shorts

God förmiddag på er alla här ute i världen!
 
Igår var en ganska stressande dag. Vaknade upp en timme försent, dock var det lugnt för skulle cykla så behövde inte lägga min tro på de dåliga busstiderna. Jag packade ihop saker och begav mig till skolan där det är så mycket stress så jag inte orkar med det, och senare åkte jag, min klass och den andra klassen för att "lära känna" varandra bättre. Vet inte hur det gick haha. Men jag hade det mycket trevligt! Det var så varmt och såklart hade jag på mig svarta jeans som brände sönder mina lår. Sen var jag där bara en timme innan jag var tvungen att åka tillbaka till skolan för att ha nationella prov i matte. Kul att de lägger prov när det är som mest opassande. 
 
Några bilder jag knäppte till under den soliga eftermiddagen... 
Alla borde bli modeller för de blir så fina på bilder, speciellt du Ida! Och för att vara lite cheezy så gör de alltid dagen lite ljusare. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback