Kan ni sluta rita så bra?

Gosh, det är jobbigt att sitta vid instagram ibland. Speciellt när man följer folk som ritar så SJUKT bra. Liksom... Jag vet inte. De ritar som gudar så sitter man själv och ritar skit i jämförelse. Så har jag känt mig den här veckan tyvärr, samtidigt som det inspirerar mig till att fortsätta rita! Jag har hållit mig till att rita manga många år. Jag har provat andra stilar men har aldrig funnit det roliga med det, tyvärr. Jag älskar att få göra olika ögon, olika hår och olika kroppar, samtidigt som det är inte "verkligt". Jag gillar att rita av människor ibland, men det är ingenting jag direkt "satsar" på.
 
Men som jag sa, det hjälper ibland att se på andra rita och och ibland inte. Just nu känner jag mig dålig vad jag än ritar, för det finns alltid någon bättre. Och det kommer det alltid göra! Det är nog bara jag som har fått lite sämre självförtroende när det kommer till mina teckningar haha. Men jag ska fortsätta ändå, för man blir ju inge bättre om man inte fortsätter, duuuhhh.
 
 
In the end så är detta någonting som jag vill jobba med. Att få väcka upp mina skisser till liv i film, spel eller vad som helst egentligen. Gud, vilken nörd jag är, sorry. Men man får väll drömma?
 
Arietty inspirerrad bild som blev klart skissad förra veckan, hoppas på att få klart den. ^^

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du ritar ju skitbra!

Svar: Aww gud tack så mkt! Nu kan jag gå och lägga mig glad. c':
None None

2013-05-13 @ 20:47:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback