Festivalsugen men samtidigt inte

...Jag vet inte vad jag ska skriva.
 
Det har varit en kort dag i skolan, jag orkar inte berätta så mycket mer tyvärr haha. För stunden är jag avundsjuk på allas sommarplaner. Det känns som allas sommar är fullpackade, medan min är typ lika tom mitt godisskåp. Jag vet inte varför jag inte vill gå på någon festival, troligtivs för att det inte finns så många band/artister jag vill se som kommer vara på festivalen. Synd! Skulle gärna vilja åka bara för att få hänga med vänner men det blir sjukt mycket pengar bara för att få vara med kompisar haha.
 
Förhoppningsvis så finner jag någonting kul att göra, annars kan jag mögla på mitt rum hela sommaren.
 
Lilla jag idag, egopicar inne på mitt lilla badrum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback