Söta strumpor för 25 kr - check!

Wow jag måste verkligen jobba på mitt bloggande. Jag funderar på att göra om bloggen helt och hållet, få en fräsch start helt enkelt! Har för mig att det brukar hjälpa emot bloggtorka, men jag själv är inge duktig på att designa bloggar så... Får tvinga någon.
 
Meeeeeen åh andra sidan! Min dag gick typ såhär:
 
- Vaknar upp och vill skrika för att det är måndag
- Sover isch på varje lektion
- Har media och spenderar den på att titta på söta hundar som blir räddade från gatan (JAG HAR EN SVAGHET OKEJ)
- Går emot bussen med beslutångest om jag ska köpa sallad till ceasarsallad
- Åker buss och ångrar mig att jag inte köpte
- Kommer hem och hittar...
 
DETTA!
 
Hade beställt massor från Ebay och idag kom en av sakerna! Gjorde mig glad hihi.
Gillar dem mycket, kvalitén är kanske lite av det sämre men betalade bara 25 kr så; man får vad man betalar för. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback