Slit ut min hjärna och sätt tillbaka

Torsdagar tar verkligen all energi jag. Man känner sig lite som en tvättsvamp som de klämmer ut all vatten, sen så läggs man i solen där man får torka ut och dö. Fin förklaring jag har på livet.
 
Har gått till halv fem idag, sitter nu ensam på mitt rum och ser fram tills imorgon eftersom det är fredag. Fredag är nice. Då slipper man tänka på skolan i alla fall två dagar, och som tur så går jag i estet så det betyder; Inte mycket läxor.
Det är så mycket kaos i min skola så jag orkar inte längre. Vill inte ta upp allting här på bloggen dock, känns onödigt. Och ja, jag nämnde det men skitsamma!
 
Jag har inte så mycket bilder från min dag så ni får bilder från måndags då jag var hos Matilda i gamla goa Forshaga och träffade på hennes nya familjemedlem! Som för övrigt var såååååå gullig. Zack heter han. ^^
 
Kolla va söt han äääääääääärr
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback