Hon börjar på A och slutar på A

God eftermiddag! En "cool" toa ego bild hehe. Tur att svartvitt kan göra vilken toa som helst fin.
 
Har kommit över min sorg nu. Gud, va allvarligt det lät haha! Det är ingenting seriöst egentligen, har bara haft ett möte med min rektor om att få byta klass och man kan väll säga att det gick rakt åt skogen. Så ja, det sög men vem orkar att vara ledsen varje dag? Dessutom fick jag min revansch när hon blev utelåst från sitt egna kontor... ihihiihii.
 
 
Och föressten innan jag går för att ta ett bad så vill jag säga grattis återigen till min söta kompis Adna! Hoppas du har haft en bra dag än så länge. ^^
 
En liten bild jag ritade till henne. Jag fixade inte att spara bilden med alla färger för jag hade klantat mig någonstans i processen, så ni får en halvtaskig bild från insta. Var tvungen att ta kort på skärmen... Don't judge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback