Glassbuffé och äckelbil

Nämen oj inte bloggat på tre dagar ehhhh.... *ingen ursäkt*
 
Det är två veckor kvar till påsk nu! Jesus vad jag längtar. Vill shoppa vårkläder, äta påskgodis och framförallt ha ledigt hihi. Men igår; vad gjorde jag igår?
 
Vi kan låta mina bilder tala för sig själv, tycker verkligen kvalitéten på bilderna börjar suga lite men får försöka fixa det någon annan gång.
 
Drack citron te på morgonen, har blivit galen i te sen jag fick magkatarr i början av vårterminen. Det är mumsigt!
Var ute med Buster på en lång runda. Var soligt och fint men väldigt kallt samtidigt som jag lyssnade på sånger från filmen Hairspray.
 
Hittade en tjuga också! Sen tappade jag den... Sörjer fortfarande.
 
Adna kom hem till mig och senare craschade vi hos Cecilia! Var en glad tjeeeeeej.
Väl hemma hos Cecilia åt vi massa glass och efteråt åt vi smörgåsar med räkost som var så gudomligt gott. Nästa timmen spenderades av att skratta så kropparna vred sig om hur "vacker" man kan bli i en simpel Iphone kamera.
 
Ooooooch sen slutade allt med att Adna och jag satt på en bussbänk och pratade om hur fina asiater är och träffade på en läskig man som frågade vart vi skulle och sådär, han stod seriöst med sin bil framför ett busstopp i över en timme. Det var inte så nice så jag fick skjuts hem istället. Tack återigen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback