Whole Lotta of you

 
Okej haha vad gör jag på bilden ser ut som jag kliar mig på rumpan. Det gör jag inte lovar. :(
 
Har ätit pizza på trappan, druckit coca cola på burk vilket är det bästa som finns, sett tre filmer på raken utan att ens märka det själv. Whisper of the heart (skitsöt), Vägen till Eldorado (bästa i världen) och Tarzan. (Tarzan är smex) Åt också mycket jordgubbar. Mina första svenska faktiskt! Mycket godare än alla utländska som kostar väldigt lite men smakar lite också. Så ja, jag har haft en väldigt fin onsdag. Nu försvann hon nyss igenom dörren och nu ska jag snart ned och ta mitt första dopp hoho! Ska bli spännande, är inte direkt en badkruka men tror nog det inte är så varmt nu direkt, men men man får testa! 
 
Just det glad Nationaldag också haha! Man glömmer nästan bort den för ingen firar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback