Uppe på vinden finns skatter

 
 
 
Mamma hittade den här toppen uppe på vinden. Tydligen hade hon och jag väldigt lika smak när vi var i samma ålder. Så nu har jag fyra fina toppar helt gratis! Ska visa de andra någon annan gång.
 
Okej, bloggen har varit lite död. Jag har funderat på att blogga i flera dagar men sen så blir klockan tio på natten och då läser ingen så hehe... sorry! Men i alla fall - det är två dagar kvar till vi får sommarlov. DET ÄR HELT SJUKT. Det jobbiga är att jag minns min första dag i varenda detalj, vad vi gjorde, hur folk såg ut och ja, hela rubbet.
 
Det har varit superfint utanför, har aldrig känt mig så levande haha. Har cyklat och lyssnat på Hairspray låtarna och dansat samtidigt. Fick några blickar. Så fort jag mötte folk slutade jag tvärt, sen började jag twista med mina händer medan mina fötter trampade vidare cykeln. Sen påvägen hem så var det motvind, då hatade jag världen. När man går ut och känner att vinden kommer framåt så tänker man: Aja, jag får i alla fall medvind hem!
 
MEN NEJ! Då har modernatur ändrat sig. Hon är inte snäll. Okej, men nu kämpar vi de sista dagarna! Ha det så fint så ska jag fortsätta scrolla nedför tumblr som...händer varje dag. *hide*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback