Sommaren framför mig

 
~.Svartvitt passar dem verkligen.~
 
 
Okej, det känns som sommarlovet kommer gå jättefort. Så nu är jag superparanoid och har typ ångest för jag vill få gjort så mycket saker som möjligt! Det känns som sommarlovet är den enda chansen man har för att göra något kul, vilket det inte direkt är men jag älskar sommar och värme såteeeehh, jo. 
 
Igår var en bra dag! Cyklade iväg med Hairspray i öronen och mötte upp fyra fina flickor i Mariebergsskogen. Vi la ut två filtar och åt så mycket jordgubbar så jag ville kräkas men det var mumsigt. Sen så satt vi och pratade om allt möjligt tills klockan blev nio. Så vi var där från fem till nio, men man märkte knappt att tiden gick! Nu har jag fått en picknick i sommarnattsvärmen ( <-- är det ens ett ord?) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback