Juni är här - två veckor kvar

 
Kan inte fatta det... Två veckor kvar till sommarlov. Det har gått så GRYMT fort! Jag kan fortfarande minnas, åh gud det låter som jag är 60 år nej men jag minns när jag klev in i Sundsta som ny elev. Var så nervös och hamnade i min nya klass, träffade en del bra människor, senare träffade jag massa underbara människor som jag aldrig trott jag skulle finna. Hoppas ni vet vem ni är! Annars skulle listan bli lång...
 
Men ja, vad gjorde jag igår? Jag hade en supermysig daaaaag! Det kändes som sommar till 100 %. Jag var i skolan i en kvart, mycket onödigt innan jag far hem. Seriöst, jag har glömt två lektioner den här veckan. Börjar nog på senil haha. Jag sprang runt och skrek hur dum i huvudet jag var innan jag slängde mig på bussen, som tur har jag slinkat mig undan skäll! Duktig tjej. Jajaja nu spolar vi fram! Mötte upp Cecilia och Adna, köpte jordgubbar, munkar och satt ute på Cecilias balkong med stora filtar. Det var så gott så jag vet inte vad. Vi hade grädde också, plus lite vegansk nutella vilket var en överraskning.
 
Ha en bra första Juni allesammans så ska jag fortsätta jobba på brännan inne i mitt rum.

Kommentarer
Postat av: Veganen

VEGANSK NUTELLA VAR VAR VAR????

Svar: Du jag har faktiskt ingen aning! Vad jag har hört så kunde man beställa det men vartifrån vet jag inte tyvärr. :(
None None

2013-06-01 @ 17:55:44
Postat av: cecilia

den veganska nutellan är köpt på z.est (en restaurang)i karlstad. :) heter rawtella, går att beställa.

2013-06-01 @ 23:55:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback