SATAN FÅGEL JÄVEL

Okej, jag vet inte vad jag har gjort emot Sveriges fåglar. Eller fåglarna i mitt kvarter. Det finns en väg där jag går ut med hunden varje morgon, men inte nu längre! Det finns ett stort träd längs stigen som lutar lite emot vägen, och där bor det en fågel som behandlar mig som en inkräktare. Jag vet inte vad den ogillar hos mig, mina rosa pyjamas byxor eller bara hela mig, men varje gång jag går förbi så dyker den ned emot mitt huvud i attack! Och den låter inte som de vackra fåglarna i snövit, nej nej den kraxar som den har något i halsen.
 
Här är en bild som demostrerar vad som händer varje gång jag går förbi det där trädet. Jag skulle gissa att den har ungar i det trädet, men det är ingen anledning att attackera mig! ;_;
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback