I'm collecting sunlight

 
Hatar att inte min Macbook har photoshop, så istället får jag redigera mina bilder på halvdanta fotosidan pixlr.com
 
Den här klänningen är så skön. Mamma tog med den från sin semester i Israel, och jag går klädd i den varje dag, superskön! Känner mig som någon bohemisk tjej, trots att det absolut inte är min stil. Men aja, vad gör det när man är ute på en ö med superliten befolkning? Så länge det är bekvämt!
 
Det är helt vinstilla ute på Vänern, underbart med andra ord. Jag brukar inte gilla att spendera för mycket tid ute på stugan, men när det är över 25 grader varmt så är det helt perfekt! Enda negativa är alla mygg och brons. Jag tror jag hatar brons mest, för de är så snabba så det är inte lika lätt att döda dem. Wow, det var en intressan text! Ha det braaaaaaa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback