Det känns som vi rymmer från Alcascar

...Det sa jag precis innan vi hoppade i vattnet i Vinterviken - Stockholm. Det fanns ingen brygga, utan en stenig strand och en stor träaltan som sträckte sig ut över vattnet. Man var alltså tvungen att kliva över staketet och sen hoppa ut. Och varför sa jag något sådant? Jag tänkte "såklart" på Alkatrast.... Så stavas det nog inte men jag tror ni förstår! Man bottnade inte heller vilket jag ytterst ogillar, men ingen badkruka är jag inte!
 
Vi spenderade flera timmar ute på Vinterviken och en del i stan. Vi åkte tunnelbana och virrade runt, det var mysigt. Gillar Stockholm, fast avskyr tunnelbanor. De är så obehagliga, har nog sett för mycket "Tunnelbanan" på tv3... Men sen åt vi sååååå god mat på Barbros, tog inga kort men jävlar va gott det var. Sov som en bebis efteråt.
 
Här är lite bilder!
 
Kaaaaallt kallt kallt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback