I got a boy

Godmorgon!
 
Det har hänt igen. Jag har hittat en låt som jag inte kan få nog av! Älskar när det plötsligt händer, man klickar på Play och sen blir han helt förtrollad. Sen spelar jag sönder den så jag blir helt trött på sången, men det gör ingenting!
 
Om ingen av er visste så är jag ganska intresserad i K-pop och J-pop. ^^ Det står för "Korean pop" och "Japanese pop". Jag har en stor blandning av musik, men min lilla hemlighet är att jag gillar att gå runt och sjunga på ett annat språk. Många av er kanske att den här låten suger, men ja, detta är min musiksmak!
 
Men tack vare låten blev jag otroligt ritsugen, har inte ritat sedan innan Jul! Jag tog pennan, och så blev det såhär; (Inte klar)
 
Jag tog väll inspiration ifrån tjejen som jag tycker var sötast ifrån videon, och jag var tvungen att söka upp vad hon heter, vilket var Minzy om jag inte har fel? Ritade på lite kläder som inspirerades av videon, så det är ingenting som ska vara precis likt.
 
Här är videon ifall ni blev lite nyfikna!
 

Kommentarer
Postat av: Tuva

Jag dör du är så himla duktig!!! :(( använder du promarkers??

Svar: Åh tack så mkt vad söt du är! Ja, det gör jag. :) Rekommenderar dem starkt!
None None

2013-01-05 @ 20:38:01
URL: http://tuvatoxique.blogg.se/
Postat av: Else

Hej fina du! Hon heter Sunny! Minzy är med i 2NE1 c:

Svar: Åh jasså? Då hade jag helt fel! Haha, vet inte så mkt om GG men tack för att du klargjorde! C:
None None

2013-01-17 @ 14:51:24
URL: http://nattbarn.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback