Fem dagar utan inspiration

Godmorgon!
Det är söndag idag, och jag har inte bloggat på fem dagar. Jag har haft nog en av de mest stressigaste veckorna i hela mitt liv, tyvärr. Men nu tog jag äntligen upp kameran och tog några få bilder! Det har varit så sjukt kallt ute den här veckan, över tio minus grader. Helt sjukt?
 
Avslutade min skolvecka med Cecilia (www.suomela.blogg.se) och köpte en god Ben and Jerry som vi verkligen förtjänade båda två, satte oss ned i soffan och satte på en jävligt bra film! Jag orkar inte längre göra något mer på fredagar än att bara ta det lugnt med en go vän, det är verkligen så skönt. ^^
Vi har haft dessa myskvällar så många gånger, men man tröttnar aldrig!
 
Efter hon hade åkt hem så gick jag ut med Buster en lång runda. Hade på bra musik i öronen, och gick så länge tills jag inte kunde känna mina lår... Åh, vad jag vill ha sommar!
 
 
 
Bilder ifrån filmkvällen
Bästa glassen föralltid
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback