En klipp - liten skillnad

 Historia... ugh. 
 
Mina känslor till det ämnet. Jobbar om feodalismen vilket jag inte förstår, och troligtvis kommer jag aldrig att förstå det överhuvudtaget! 
 
Klippte mig igår föressten, är nog inte så mycket skillnad egentligen, vilket känns ganska töligt eftersom man måste betala i slutändan. Men är nöjd, men som sagt har en mamma som kan klippa, men hon är i Thailand för tillfället och mitt hår höll på att bli "långt" haha så ville få det lite trimmat! Har fått en kort och jämn lugg så känner mig lik någon modell i Vouge hihi. 
 
MEN DEN ENA SIDAN AV HÅRET DAMPAR SIG
Får ha det bakom örat wiiiih.
 
Historia är seriösa saker people.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback