Vad jag gör på fredag

God kväll mitt folk.
 
Jag är så trött, har tankar på att lägga mig redan nu. Har dock inte varit en jobbig dag, bara allmänt... trött. Haft noll lektioner bara en liten genomgång om val inför årskurs 2, sen såg vi på en Musikal som två:orna hade gjort. Orkar inte skriva vad jag tyckte om den ikväll tyvärr.
 
Längtar tills imorgon, ska på stan med mamma om allting går planerat, förhoppningsvis se Cecilia sen som jag inte har sett på tusen år känns det som. Vi ska chilla som vi oftast gör, prata om våra liv och klaga av oss vilket är otroligt skönt. Testa! Känns som jag inte har sett mina vänner, typ varit inlåst på mitt rum i ett decenium.
 
Min fantasi sprätte igång och jag kom lite längre på min lilla girl... anime girl isch vad man ska kalla det haha. Hon fick en klänning så hon inte blev helt naken. ^^
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback