Shanna Malcom - lawd jesus

Godmorgon! Vaknade som vanligt halv sju av mig själv även om jag inte börjar förrän halv elva, och var på lite dåligt humör för jag inte kunde få sova lite mer. Men sen går jag in på min mail, och gissa vad jag hittar?
 
Shanna Malcom har svarat på min kommentar på Youtube! Ni kanske har sett henne på Shane Dawsons youtube sida, men om ni inte vet vem hon är så kolla in henne här! ---> http://www.youtube.com/user/heyyoshanna?feature=watch
 
Jag brukar ibland kommentera men får aldrig svar, jag förväntar mig aldrig svar MEN igår kväll så svarade hon! Blev sååååå glad, hoppas att resten av dagen blir awesome!
 
 
 
 Där är kvinnan, mhhh! Du gjorde min dag Shanna!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hon svarade nog för att hon tyckte synd om dig som inte ens kan skriva en simpel engelsk mening rätt.

Svar: Det var inte meningen att det skulle stå rätt, det skulle vara lite humor i själva meningen. :) Men du kanske inte förstod själva humorn. Dat och that låter likadant.
None None

2013-02-07 @ 18:40:44
Postat av: Wolwobaam

Haha ^ Bitter much? (inte du)

Svar: Hahaha avundsjuka kan göra mycket med en. c;
None None

2013-02-18 @ 21:59:18
Postat av: Anonym

Jag syftade inte på ditt ''Dat'', utan på att du skrev perfect istället för perfectly. Det är samma grammatiska fel som att skriva ''Ditt hår är underbar'' men jag förstår att du inte begrep att det var det jag menade eftersom att du inte ens insett felet själv. Inte din vän heller för den delen verkar det som. Ni fattar nog fortfarande inte trots att jag förklarat det för er. Och jag kunde inte bry mig mindre om vilka denna kvinna väljer att svara till. Jag blir bara irriterad på människor som skämmer ut sig själva genom att skriva helt fel publikt utan att ens lägga märke till det. Går du verkligen i gymnasiet? Din engelska är då inte på gymnasienivå i alla fall.

Svar: Om någon störde sig på min engelska så skulle jag nog redan fått tusen svar på min kommentar. Hur jag skriver har du inget med att göra, och om jag skriver fel angår inte dig heller. :) Varför inte göra någonting roligare än att sitta vid internet och hacka på andras engelska? Men kan förstå varför det är så kul eftersom du kallar dig "anonym" så ingen vet vem du är. Om du hatar grammatik fel - varför gör du inte ett Youtubekonto och lär ut andra hur man skriver engelska så slipper du att skriva otrevliga kommentarer?
None None

2013-02-23 @ 13:52:58
Postat av: cecilia

till du ANONYMA människa som håller på och drygar på hennies blogg: du säger att hon skämmer ut sig genom att skriva grammatiskt inkorrekt. men tänk efter lite nu, vem av er är det egentligen som skämmer ut sig? hon, som skriver ett litet fel på engelska eller du som lägger ner din tid på att klaga på detta?

2013-02-23 @ 17:53:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback