Himmelen är blå och jag är grå

Börjar få allt mer fuldagar på sistonde!
 
Det är frustrerande. För jag vet att det finns tusen saker jag själv lägger märke till med mitt utseende, vilket är helt osynligt för andra. Man får bara se på sig själv och säga; Jävlar va snygg jag är!
 
Typ det som funkar. Det är första februari föressten, mysigt. Elva dagar tills päronen kommer hem, längtar faktiskt för det är inte kul att ha ont i magen och vara ensam själv. Då måste man göra allting själv, och föräldrarna är alltid mer positiv att det kommer gå över än vad man är själv, but ah well! Jag överlever, och träffar massa gosiga vänner samtidigt. ^^
 
Tre olika bilder, Gifyoo, instagram och systemen.
 
 
~ Som jag ser ut idag ~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback