BUH!

Godmorgon.
 
Idag är det onsdag. Idag ska jag gå till skolan och vara där till tre, inte så farligt men börjar tjugo i nio vilket är lite töligt eftersom jag brukade börja tio. Buhu.
Kunde faktiskt sova lite längre än halv sju idag! Yay me. Det går ingenting bra på tv på morgonen, önskade att kunde gå Svampbob fyrkant, för nu är det bara dåliga Disney program som Austin och Alley. Hatar den serien, världen sämsta humor! Det var bättre förr tyvärr.
 
 
Här är någonting vi upptäckte i måndags... Likt? Blir nog detta på halloween! Världens sämsta bild på mig men yeah yeah, hade sovit halva lektionen för min kompis började röra mitt hår... är så svag för det. :(
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback