Snorkfröken på kopp

Hejsan svejsan! Lång skoldag fölt med min första körlektion med manuell. Jag borde verkligen börjat med manuell, skitsvårt i jämförelse, men skam den som ger sig! Köpte mig en sallad och ett paket med toffie (jag har typ drömt att köpa ett paket hur länge som helst men aldrig gjort?? Bara beundrat på långt håll....... FETT GLAD!!), så jag längtar tills jag är klar med allt plugg. Men det går faktiskt bra, värmde mig en kopp glögg i min nya fina kopp! Fick den av min snälla granne Henrietta, hur fin som helst! 
 
Ha en fin onsdagskväll, snart är det ju Lucia... Helt sjukt hur fort allt går. P.S. Jag hittade min påse med julklappar! Hade tydligen glömt den på idrotten, hur dum får man inte vara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback