Fucking hate mondays

Okej, jag har haft en skitmåndag. Trodde först att den skulle bli bra, hade bara en lektion och begav mig till stan innan första lektionen började, bytte in en julklapp mot en annan och drog till skolan sen. Efter skolan åkte jag till stan igen för att kolla in en klänning, och när jag väl sätter mig på bussen så inser jag att påsen med julklapparna är borta.
 
Först när man inser att man har glömt något...
 
Senare blev det lite såhär...
 
Jag gick till alla affärer jag besökte, men ingen hade fått in något. Börjar ana att jag kanske glömde den på bussen påvägen in till stan efter skolan, but I will never now... SÅ NU SKA JAG ÅKA OCH TRÄNA OCH VARA PISS SUR <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback