Då skolan slutar börjar julen

Heeeeeeeeej!! Nu är det över!! (för typ tre veckor) åhhhh är så trött på skolan och så glad över att sitta hemma i matsalen med alla presenter som ska packas in. Har en mugg med te bredvid mig med smak av vanlij, trevligt och väldigt gott må jag säga. Är så sjukt taggad och haft två skitbra sista dagar innan jul! Tog lite bilder också, hurtigt av mig. 
 
Vi hade julmys hos Hanna, satt och drack glögg och åt mjukpepparkaka, pratade om allt möjligt och plågade alla med att lyssna på Yohio som alla tror att jag älskar haha!
 
 
Sen så var det julavslutning idag...
 
 
Gjorde Klara en Pizza-Jesus med egna pennor och tröja! Kanske starta företag med Jesus?
 
 
Sen så sprang vi ut till friheten! Skit det lät djupt... kanske för jag lyssnar på Kodaline HAHA! Men lite så kändes det, så yeah, älskar jullov. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback