Paddla kanot i regn = pessimist

Godmorgon solstrålar. Jag är definitivt ingen solstråle! Idag ska jag nämligen paddla kanot med min klass, och det är stor risk för regn. Kul? Inte så mycket. En annan negativ sak är att jag har ramlat ur en kanot en gång, vilket inte ger mig så mycket självförtroende........ Det enda jag egentligen ser fram emot är att få äta min kexchoklad och att få åka hem. 
 
Idag när jag var ute med hunden råka jag gå mitt i vägen för bilarna utan att tänka mig för, och helt plötsligt tutar det som tusan bakom mig och jag hoppar till som ett rådjur. Skit vad rädd jag blev, aja... det gav föraren ett gott skratt i alla fall. 
 
Och nej, jag ska inte åka och paddla såhär, haha! Har inga bilder på kanoter så det fick bli en bild från första skoldagen efter sommarlovet. Hejdå! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback