Kan det bli värre?

 
Så ja, det började såklart spöregna. Vi kom ut med kanoterna på vattnet och allt var helt okej. För en stund så var det faktiskt väldigt lugnande och skönt. Paddlade med en ny tjej i klassen och vi delade på massa samtalsämnen som typ att vi båda älskar Melodifestivalen. (DON'T JUDGE DET ÄR MYSIGT!)
 
Men senare... Då bara smäller det. Inte åska, men det börjar regna som fan. Jag behövde svära där för att få ut min ilska. Det verkligen öste ned! Mina springtights blev genomblöta ända in till underkläderna, men överkroppen höll jag torr. Så vi paddlade i typ två timmar innan vi kom i land. Jag var stenfrusen och åt lite sallad förrän jag åkte hem, duschade och slängde mig i tv-sängen där jag somnade i.... tre timmar ungefär. Eller jag åt en kexchoklad innan för jag var så duktig idag hehe.
 
Så detta är ju vad jag gör på fredagar! Inte är man i skolan neeeej nej nej, vi paddlar i spöregn. Kanon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback