Två vänner - en söndag

 
~En gammal bild Matilda tog på mig~
 
Nu är det söndag. Sista dagen på lovet. Det gör mig ledsen, fast samtidigt så saknar jag alla människor på mysiga Sundsta! Veckan kommer nog bli fylld med att filma skulle jag tro, överraska en vän och förbereda sig inför Torsdag. Nyfikna? Berättar nog i ett annat inlägg. *mystisk*
 
Idag ska jag glida ned till stan för att träffa glamorösa Emelie och senare träffar jag Matilda! Ska bli kul. Kommer känna så konstigt att gå i stan i Karlstad när man nyss varit i Stockholm. Vill tillbaka och köpa saker för jag var nog den sämsta shopparen i världen. EN klänning köpte jag! Helt sjukt. :(
 
 

Kommentarer
Postat av: klara

phett babe bild broder!

Svar: Åh tack så mkt men måste säga att du är den phetaste baben!
None None

2013-04-07 @ 13:53:13
URL: http://andreaochklara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback