Söndag

 
Två bilder från igår. Kände mig söt i min nya jeansklänning från Topshop.
 
Åhhh, jag älskar verkligen hur solen kan få ens hormoner att bara lysa av glädje. I fredags var det regn och mörker, likaså vart mitt humör. Jag satt bara hemma framför datorn, men sedan på lördagen så bestämde solen sig för att kika fram! Det är konstigt, men när solen är framme så känns typ allting möjligt. Allting som man var paranoid om dagen innan försvinner på ett två tre! Därför är sommaren min favorit årstid. Jag tror verkligen att vädret har en stor impakt på humöret, men jag är ingen expert, hehe.
 
Först så fikade jag med Mathilda som jag inte har sett på länge, gjorde ett kap på en jeans jacka för halva priset????? Hallelujah???? Sen mötte jag upp Cecilia och gick under solskenet hem till mig. Påvägen satt vi på en mysig brygga och pratade om allt möjligt.
När vi kom hem så myste vi oss ned i min säng med en bricka fylld med bland annat jordgubbar, kladdkaka för två och oreo glass. Asså.... Mat är det bästa som finns. Den kladdkakan var nog en av de bästa jag har ätit.
 
Vi såg på en film som heter: "The secret world of Arietty"! Den hade en söt story och väldigt fin musik genom hela filmen, blev kanske lite besviken på slutet men annars supersöt film!
Kolla så söt hon är?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback