London - en stad man måste till flera gånger

Hejsan! Nu är jag tillbaka från lé London!
 
Eller jag kom hem i Söndags men då orkade jag inte blogga hehe... Men nu är jag här! Har haft det så sjukt bra. Älskar London. Folk är så trevliga där, liksom helt... Sverige på en annan nivå. Man märker hur reserverade vi är i Sverige när man kommer hem från England. När jag kom hem gick jag runt och sa "Ursäkta" hela tiden eftersom folket gjorde det i London. Superartiga!

Vädret var inte så illa som jag trodde det skulle bli. Det var för det mesta uppehåll förutom lördag då det ösade ned! Folket brydde sig inte heller, de gick rakt igenom regnet utan att bry sig ett skit. Vi dock kände oss som ett par blöta katter, ughhh.
 
De har så fina gator i London.
Fick en liten glimt av London eye också, vi gjorde inte så mkt "kulturellt" tyvärr.
 
Mina fina reskamrater! Min mamma och moster, lika eller hur?
Jag var en glad tjej i London!
En glass vi åt på Ice cream Parlour inne på Harrodds! Tror det stavas så? Aja, det är en skitstor galleria med massa dyra märken. Inte för jag är intresserad, snarare min mamma och moster...
 
Jag kommer ladda upp mer bilder så var inte oroliga! De här bilderna var lite random.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback