Jag mår bra i solen

Wtf hände med ansiktet, blöööörgh. Såg i alla fall ut såhär idag!
 
Det var sol hela dagen idag. Det var sååååå underbart! Jag vet inte varför jag kände mig så nojjig över att jag inte hade på mig vårkläder men aja. Gillar att klä mig färgglatt när det är soligt, kanske bara jag?
 
I alla fall - min skoldag har varit bra. ^^ Gjorde nationella skriftligt, skrev om skönhetsoperationer som typ 70 % av alla elever gjorde, men kände mig nöjd ändå! Sen efter det gick skoldagen, åt glass på stan, Ida gjorde mig sällskap i stan (En vän från skolan) så hamnade vi på Waynes med två andra där vi satt och ja... Klagade. Det är kul att klaga, sådan livshatare vi är haha!
 
Nu sitter jag här och... Skriver på bloggen. Hehe, känner mig ändå ganska duktig med bloggen! Har inte många läsare men det är roligt, och imorgon tänkte jag berätta om en rolig grej jag köpte häromdagen, men nu ska jag sova så godnatt och dröm om jordnötsmör!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback