I need a timemachine

Har en liten sångtitel som... titel. Eller rubrik om man vill kalla det.
 
Jag är lite grinig känner jag. Det är en ganska onödig anledning för att vara sur över, men det rinner väll av senare på kvällen. Ska äta och se film med min broshas flickvän, hihi. Är väll bara trött på många saker nu, hoppas att sommaren spolar bort dem känslorna.
 
Hade muntliga nationella i svenska idag. Gick väll bra, pratade dock lite för länge. Fast hellre för långt än för kort. Sen åkte jag hem, för att sen åka tillbaka, prata med en vän, sen efter gympan åkte jag och några andra fina människor och åt glass. Behövde det, kände mig så upprörd haha. Glass är min hjälte.
 
Dessa fina raringar hade jag på mig idag. Sprillans nya från London, wiihh.
 
Nu ska jag lyssna på mjuka musiktoner som lugnar ned. Faktiskt är det inte lika uppmuntrande att lyssna på glad musik när man är nere. Kul fakta om mig själv. Byeee.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback