Ett godnatt inlägg

 
Jag längtar verkligen till värmen. Tror nog det är lite uttjatat med alla bloggerskor. Asså jag gillar inte det ordet. Bloggerska. Låter så snoffsigt!
Det har varit lite varmt under helgen, eller VÄLDIGT varmt för att vara april i Sverige. Det är härligt också, för man blir glad och får inspiration till vad man ska ha på sig. Har fyndat en superfin jeansjacka från Monki som jag kanske lägger ut imorgon? Vi får allt se. ~ Den var på halva priset, de hade något speciellt erbjudande över dagen så jag blev lyckliiiiiiig.
 
Då ska vi se, vad längtar jag speciellt till?
 
- Kunna gå ut och känna stentrappan under fötterna som är glödande het
- Äta jordgubbar tills magen gör protest
- Ha picnik med vänner som man kan göra fula miner med
- Få fräknar över ansiktet
- Sätta sig på ett flyg till Frankrike med kanske en kompis vid sin sida
- Äta jävligt mycket mat
 
Här en gammal bild från Frankrike förra året! Undrar om benen är något smalare iår, got them curvs gurl.
 
Godnatt och dröm om kolasås

Kommentarer
Postat av: cecilia

vadå benen något smalare? ursäkta?? :(

Svar: I got chubby thieves ;___; Hur skriver man lår på enegelska HAHA </3 Fast nu är det mest muskler, but still jealous off skinny legs ;_;
None None

2013-04-24 @ 19:11:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback