En ledsen och djup vampyr

Jag vet inte vad som faccinerar mig med att förvandlas till en kille, men det är faktiskt kul! Hade sovmorgon till klockan ett idag nämligen. Vi har ett projekt att göra en fem-minuters film till skolan. Den får handla om vad som helst bara den är dramatisk, och våran ska nämligen handla om en vampyr! Och det är lilla jag.
 
Den handlar simpelt om en vampyr som blir kär i skolans sötaste tjej, men får ingen chans pågrund av hennes dumma pojkvän. Jag och Victoria som hon heter bestämde att starta lite med filmen idag så vi hade liiiiiite material! Det var riktigt kul hehe.
 
Hon var feeett duktig på att sminka, kände mig som Edward. Kanske snyggare till och med. *självgod*
Fast en lite mer 'hipster' version...
 
Såteeehhh, Pierre som vampyren heter är ledig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback