En fredagsdejt med plattan

 
 
Its friday, friday gotta get dow- NO.
 
Hejsan hoppsan fredagen har anlänt. Mycket skönt tycker jag. Ska äta god mat med min familj och fortsätta rita hela kvällen samtidigt som jag fyller mina öron med... Okej ska inte ljuga, deprimerande musik. Men det hjälper! Om jag ritar något sorgligt eller ledsamt så vill jag inte direkt lyssna på typ... Nu ska vi komma på en glad låt. HAHA, nu låter det som jag inte lyssnar på glad musik men ni förstår vad jag menar!
 
Okej, jag tror inte många kommer förstå bilden eller vad den har för mening. Ughh, vill egentligen inte prata just dem intressen jag har men hehe om ni har sett animen "Fate/zero" så hoppas jag ni kan se vem det är!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback