Det börjar kännas som vår

 
Solen är nu min bästa vän. Det är den som gör mig på glatt humör, den som får mig att vilja stiga ur sängen. Underbart.
 
Igår var en mycket fin dag. Åt god frukost, spelade lite Alice innan jag gjorde mig iordning och mötte upp med Emelie. Vi gick ändå ned till staden, älskar att ta promenader faktiskt. Solen lyste och jag använde mina solglasögon för första gången! ^^
Vi köpte oss en Subway och jordgubbar innan vi satte oss på Sandgrundsudden och njöt av livet. Vi satt och pratade länge innan jag begav mig hemåt. Det var mysigt som bara den. Skulle kunnat sitta där i flera timmar så länge solen var med mig och Emelie då såklart!
 
Den här söndagen ska jag nog spela alltför mycket så att mina ögon blir helt fyrkantiga, gå en lång promenad med grannen och rita tills ritplattan brinner. Ha en bra söndag allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback