Alice: Madness returns

Omg detta spelet är nog det bästa jag har köpt den här månaden. Det är gryyyyymt! Alltifrån karaktärer till miljö. Jag var faktiskt sugen på att ha ett nytt spel för tidsfördriv eftersom jag är en ensam tonåring. Det var inte dyrt heller, om man jämför med spel som kostar runt 600-700 kronor. Så jag är helnöjd!
 
Jag har alltid varit mycket försiktig med att hålla på med läskiga saker. Alltifrån spel eller filmer. Ogillar det så oerhört mycket. Men detta var faktiskt någonting jag skulle klara av. Nu har jag inte kommit superlångt så det kommer nog bli mer obehagligt längre fram, men än så länge älskar jag det! Dock är det otroligt stressande. Vid en bana så fastnade jag och kunde inte ta mig därifrån. Musiken verkligen pulserade så till sist stängde jag av musiken och satte på den gladaste låten jag hade på mobilen, innan jag faktiskt klarade av det. JAG SKAKADE!
 
Om ni är intresserad i hur det ser ut så kan ni titta här:
 
Två bilder också hur spelet kan se ut:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback