Jag är väldigt nöjd!

Ja, titeln säger väll det mesta!

Idag slutade vi tolv vilket var asskönt. Jag åker ned till stan och klipper mig, men så visar det sig att vi inte hade bokat en tid för toning... Jag blev jätte ledsen och trodde jag inte skulle få göra det förän på söndag, men så plötsligt så fick de tid klockan halv fem! Åh, vad glad jag blev då. :) Det negativa var dock att jag var tvungen gå runt själv på stan i två timmar, vilket är inte så kul när du inte har pengar att spendera på någonting. Det är som att fiska utan bete nästan. :(
 
Så ja, satt och åt på Subway och höll på datorn eftersom min mobil höll på att dö, men sedan var det dags för toning! Var så ivrig, och det kändes så konstigt att få färg i håret. Har aldrig färgat håret i hela mitt liv. Eller i detta fallet var det tona, men har inte gjort det heller. 

Min kompis kom senare, Anna heter hon! Hon väntade med mig tills allt var klart, sedan gick vi på bio! Rivalerna gick vi på. Den var inte så bra. :/ Vi kanske var sammanlagt 10 pers i salen, HAHA! Det var verkligen chockerande hur lite folk det var, och det var dessutom PREMIÄR, förstörde stämningen lite men jag var bara glad att jag fick vara med Anna så... Jag är nöjd! 
 
Ni får faktiskt inte se resultatet förän i morgon för jag är lite naughty ikväll ;)
 
Såhär såg jag i alla fall innan...


Resultatet kommer imorgon!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback