Väntar till kvällen

Godmorgon alla mina läsare! Om det är någon som läser detta haha? 

Jag vakade prick 9:30 idag, VAD ÄR ODDSEN? Och jag vaknade av mig själv dessutom! Helt sjukt asså. Min hjärna måste vara inkopplad till mitt alarm, för jag brukar ha på alarm halv tio vanligtvis så jag inte ska sova bort hela dagen, men nu börjar det bli bara läskigt. 
 
Det var längesedan jag laddade upp någon teckning på bloggen! Här är två stycken i alla fall. ^^ Den ena är jag klar med, och det ska visa förändringen mellan sommar och höst. Blev ganska nöjd faktiskt! Jag brukar inte rita ifrån min egna fantasi, för jag tycker det är roligare att försöka efterteckna andras konst, men den här gången tog jag pennan och körde på mina egna idéer! 

Den andra är ifrån animen K-projekt. Jag ska nog se andra episoden senare idag! Det var väldigt svårt med färger till den, förhoppningsvis blir den bra senare. :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback