Orolig, men nu lättad

Min lilla hund hamnade hos vetrinären idag, förlåt men orkar inte gå igenom stavning 
Var jätte orolig hela dagen. Han hade gått konstigt på morgonen på våran runda ut, och bet i sin främre tass. Jag och mamma visste inte vad som var fel så han fick åka ned till djursjukhuset och kolla upp det. Största anledningen varför jag blev orolig var för att han var borta så himla länge, trodde att det skulle bara ta någon timme men han var faktiskt där ifrån nio till fem! 

Men nu är han äntligen hemma, och har bandage runt ena foten. <3 Det var tydligen en inflammation, och vi hade trott att han har råkit gå i någon glasbit, så är ganska lättad! Han är super sömnig efter operationen, fast det är ganska sött haha. 

Förlåt för dålig uppdatering, men det är så kasst väder just nu att jag inte finner någon inspiration till att ta kort, men förhoppningvis blir det bilder imorgon! Ska ha en myskväll med min söta Adna ~ 

Här är Buster just nu, så söt, älskar honom 
Ljuset var jätte dåligt, men ville bara ha en bild på honom! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback