Lördags morgon

Godmorgon! 

Det var faktiskt sol utanför när jag vaknade! :o Väldigt skönt om man frågar mig. Men samtidigt har det blivit så otroligt kallt! Saknar sommarvärmen som tusan. :/ Aja, idag ska jag försöka få ut mig på en tur med hunden för att sedan handla lite mat till ikväll! Cecilia och Adna kommer och vi alla ska ha kul och vara störda ~

Men annars får ni ha en bra lördag! Här är lite bilder ifrån min vanliga morgonrunda med hunden. Frosten börjar lurka bakom hörnet... 
 
 
Var helt vitt över hästhagen! Kändes lite som en skräckfilm.


Kommentarer
Postat av: Hanna

åh vilka underbara bilder! Helt kär i den sista!!

2012-10-06 @ 12:42:13
URL: http://lalahannah.blogg.se
Postat av: Hennie

Men gud tack så mkt! Du gjorde min kväll haha!

2012-10-06 @ 23:32:02
Postat av: ellen

Herre jesus vilka fina bilder då D: Får man fråga vilken kamera du använder?

Svar: Åh, tack så mycket! Jag använder en Canon 500 D med ett 30 mm objektiv tror jag, väldigt bra objektiv rekommenderar den! c:
None None

2012-10-07 @ 10:24:02
URL: http://www.nattstad.se/CupcakeParty

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback