Inget Bigbang

Tyvärr, det blir inget. 
 
Tiden var för knapp för att hinna bestämma någonting, och ja... Det gick bara inte ihop. Pengavis så var det inte ett problem, men tidmässigt så var det. Hade en vecka på mig att få ihop allt, men det var alltför lite tid. Så jag kommer nog inte vara så "pepp" på att blogga under dagen, hoppas ni kan förstå för jag är ganska nere, haha. Fast det går över! Ingen har dött direkt. Förhoppningsvis kommer de igen och ger lite längre tid att bestämma, nu gav de bara en vecka innan biljetterna släpptes, vanligtvis ger dem en månad. 

Tycker det är lite konstigt... Men troligtvis var det för att London inte var planerat, men aja. Sånt är livet. ^^ Tror inte jag är den enda som inte kunde åka, vi får satsa på nästa år! 
 
Ni som åker ha det skit kul! 
Nu ska jag gå och ha sönder något! :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback