The Hunchback of Notre Dame

Ojoj, den här måndagen har inte varit rolig
 
Det första jag ser att mitt minneskort var trasigt till kameran, så morgonen blev ju en bra start... Men sen så var inte skolan heller så rolig då, men jag orkar inte ha en klagoblogg, det är väll som det är, eller nej jag är bara mgoeijgoåreberjniernjbeiåb usch
 
Men det som har gjort mig på bättre humör är filmen "Ringaren i Notré dame", jag tror att den heter så i alla fall. ^^ Den är verkligen en av mina absoluta älsklingsfilmer av alla Disney filmer jag har sett. Musiken, storyn, tecknar stilen, ja allting tycker jag passar tillsammans som Jordnötssmör och sylt! Så jag har varit i en sådan här "Disney" period, då jag lyssnar bara på Disney musik, just nu är det musik ifrån filmen och den är såååå bra!
 
Ni borde verkligen se filmen och lyssna på musiken, man blir helt förtrollad, får rysningar varje gång. Den är så annorlunda med tanke på sin huvudroll, och den har lite sådan här tanke att man ska titta på insidan än utsidan, men tyvärr så får ju inte Quasimodo sin tjej tyvärr, men det finns ju en tvåa hihi ( Fast den är så mycket sämre, se den inte! )

Han är så snäll dock, nej riktigt bra film!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback